Social Icons

joi, 24 iunie 2010

Madă are cinci fan ficuri

Primul se numeşte „If We Ever Meet Again”, are până în prezent 3 capitole şi  rezumatul: „Bella trăieşte în ploiosul Forks de la 14 ani, în urma morţii mamei sale. Ea în acea clipă îl cunoaşte pe Jacob şi devin foarte buni prieteni. Acţiunea însă se petrece la vârsta ei de 17 ani. Jake mai are un an şi absolveşte dar Bella este mai mică cu un an, deci cei doi nu sunt în aceeaşi clasă dar cel mai mult timp îl petrec împreună. Bella este terifiantă de moartea mamei pe care nici acum nu a uitat-o şi încă suferă, iar starea ei se agravează considerabil, dar ea nu lasă să se vadă asta. Dar ea nu mai doarme noaptea, are insomnii iar când pune geană pe geană are coşmaruri. Viaţa ei este un chin. Datorită insomniilor, pe care a încercat să le trateze cu somnifere dar acestea nu mai sunt eficiente, ea îşi petrece timpul în faţa laptopului jucându-se un joc stupid bazat pe un film de groază. Aici întâlneşte un tip misterios, la fel de bun ca ea. Aceştia ajung să se cunoască după câteva jocuri şi acţiunea se complică din acel moment” Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Bad Choice”, are până în prezent 13 capitole şi  rezumatul: „Bella este umană, se mută cu tatăl ei deoarece mama ei se recăsătoreşte şi nu mai are timp de ea. Bella se simte neglijată şi pleacă în Forks. Aici se întâlneşte cu Jacob iar între cei doi apar scântei. Bella devine foarte apropiată de Jake şi ei devin de nedespărţit. Dar într-una din zile, Bella află că mama şi soţul acesteia au murit. La morga, ea află că au murit deshidrataţi, fără pic de sânge. Jacob a însoţit-o pe Bells, iar el îşi dă seama ce s-a întâmplat. Bella încearcă să caute un răspuns la întrebările pe care şi le tot pune în legătură cu tot ce se întâmplă. Astfel ea se întâlneşte cu cel care îi schimbă viaţa pentru totdeauna. Va putea Bella să reziste celor ce se întâmplă? Va trage concluzii pripite sau va muri încercând să afle adevărul şi să se răzbune pe acel monstru?” Îl găsiţi aici.

Al treilea se numeşte „Ceea ce nu poţi ignora”, are până în prezent 16 capitole şi  rezumatul: „Totul începe de la Bella care lucrează la liceul din Forks ca profesoară, are coşmaruri în fiecare noapte de când el a plecat împreună cu familia lui, lăsând-o fără protecţia cu care era obişnuită. Ea are o viaţă normală, este umană. Dar ceva se întâmplă, după atâta timp cât a suferit şi încă suferă, ea primeşte o veste de la familia de vampiri pe care o iubeşte atât de mult şi căreia i-a dus dorul. Va putea Bella să facă faţă la ceea ce se întâmplă sau va cadea într-o prăpăstie?” Îl găsiţi aici.

Al patrulea se numeşte „Când Plouă”, are până în prezent 1 capitol şi  rezumatul: „Ce poţi să faci atunci când sora ta, cea mai perfectă din familie, nu mai este sănătoasă? Eu sunt grasă, mereu am fost aşa. Când eram mici, mama ne ascundea toată mâncarea ce avea calorii multe, nu ne dădea să mâncăm puiul tot. De cele mai multe ori ne bătea, mai ales pe mine. Când am început să cresc, eu şi mama nu ne-am mai înţeles ca înainte, am început să văd cu alţi ochi lumea şi înţelegeam ce se întâmplă…Dar tot răţuşca cea urâtă am rămas în familie. Mama a preferat-o pe sora mea, ea era cuminte, inteligentă şi, cel mai important, slabă…Eu nu am fost preferata mamei, nici nu voi fi vreodată. Dar ce pot sa fac? Nu am nici măcar un job, părinţii mei s-au despărţit iar eu stau cu tatăl meu, cea mai penibilă situaţie…Acum îmi este frică să mai vorbesc cu cineva…am conştiinţa încărcată….Dar dacă încerc şi eu aceiaşi metodă? Voi păţi la fel ca ea? O voi vedea curând?” Îl găsiţi aici.

Al cincilea se numeşte „Out of my body”, are până în prezent 1 capitole şi  rezumatul: „Oare ce se întâmplă când intri în pielea duşmanului tău? Oare ce se întâmplă când duşmanul e în pielea ta? Îl urăşti, îl deteşti, îl iubeşti? Edward Cullen – vedeta liceului, bogat, ispita femeilor şi toate cele…Isabella Swan(de preferat Bella)- cuminte, deşteaptă…chiar tocilară, frumoasă foc, însă nu prea are atracţie la baieti din stupidul motiv că nu e o “panaramă”. Din cauza unei lovituri, lucrurile încep să o ia razna. Personalităţile lor se schimbă, la fel şi comportamentul, acum complet confuz. Din cauza acestei schimbări radicale, Edward şi Bella vor fii mai uniţi, sau asta îi va separa mai mult? ” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates