Social Icons

marți, 8 iunie 2010

Mikyutza are trei fan ficuri

Primul se numeşte „Bella's Begining”, are până în prezent 7 capitole şi  rezumatul: „Renee şi Charlie sunt un cuplu fericit cu un nou copil pe nume Isabella. Dar totul de modifică atunci când un «urs» creează un accident de maşină şi îi ucide pe Charlie şi Renee. Ce se va întâmpla cu micuţa Isabella? Cine a fost cel care a salvat-o?  Şi care au fost ultimele cuvinte ale mămicii ei?  Cine este salvatorul misterios?” Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Prezenţa Singurătăţii”, are până în prezent 3 capitole şi  rezumatul: „Viaţa şi aventurile Nalei iau o întorsătură periculoasă încă din ziua ei de aniversare a 17 anişori. Cei pe care îi cosideră prieteni se întorc în potriva ei, iar duşmanii declaraţi îi devin, în mod ciudat, aliaţi. Tocmai când pare că lucrurile nu pot fi mai rele de atât, încep să moară oameni cunoscuţi ei. Ea nu crede în miturile pe care le-a auzit cândva. Şi nici nu vrea să se schimbe. Dar cu toţii ştim că timpul are propriul fel de a aranja lucrurile şi viaţa nu iartă pe nimeni... Toţi trebuie să gustăm din lucrurile rele, pentru ca să putem să ne bucurăm din plin de cele bune. Curând, Nala v-a afla că lucrurile nu sunt întotdeauna ceea ce par a fi…” Îl găsiţi aici.

Al treilea se numeşte „Viaţa mă face să mă simt ca o gumă...pardon glumă!”, are până în prezent 3 capitole şi  rezumatul: „Nu credeam că unul ca mine va ajunge să o accepte pe Bella. De fapt o acceptam pe ea pentru că aşa nu o puteam vedea pe Rose, cu care mă aflu acum în faţa altarului. Ce îmi facuse Rose de eram aşa de serios? De fapt ea m-a făcut să uit de prostiile copilăreşti şi m-a făcut să mă gândesc la micuţul care era în burtica ei. În sfârşit voi fii tată. Un tată responsabil. Dar ce naiba? Adică cât pot sta serios? Ihhhhmmmhh..Să revenim la altar. «Emmett McCarty de bună voie şi nesilit de nimeni o iei de soţie pe Rosalie Christina Hale? »spuse preotul. Acum era tare faza să spun «nu» dar Rose m-ar fii strâns de gât imediat. «Da! » am spus eu abia abţinundu-mă să nu râd. Apoi urmă şi partea lui Rose, unde şi ea va trebuii să zică da….În spirit de glumă mă uitam la ea cu nişte ochi rugători, care o implorau să zică nu….După ceremonia asta unde a trebuit să fiu sobru, prinţesa mea şi cu mine a trebuit să mergem la local….Era destul de frumos aranjat, pt că spiriduşul de Alice a avut grijă de tot…..” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates