Social Icons

luni, 3 ianuarie 2011

Miku are şi ea un fic


Se numeşte „Love is nothing”, are până în prezent 11 capitole şi  rezumatul: „Mi-am lăsat privirea în jos, știam ce însemn pentru el. Dar mai știam și că nu pot lua locul acelei persoane care i-a marcat menirea, care i-a schimbat viitorul și care l-a iubit cu prețul vieții. Nu eram geloasă, pentru că ar fi fost inutil. Știam că el mă iubește, dar îmi era greu să accept că vede în mine persoana de altădată, persoana care în tinerețea sa îi fusese de fapt realitatea. Ea însemnase pentru el scopul vieții, și făcuse întotdeauna tot ce voise. Nu, nu puteam fi geloasă. Ea era moartă, dar îmi părea rău pentru el, și mai ales pentru copiii lui. Erau într-adevar niște persoane minunate. Și totuși, încă mi se părea ciudat să merg la liceu cu fiica mea. Să ai șaptesprezece ani, să fi aproape căsătorită și să iubești un om care ar putea să-ți fie tată nu era simplu, dar, era un lucru care îmi dădea aripi de speranță. Și, mai mult de atât, dragostea noastră putea învinge orice obstacol. Chiar și durerea copiilor rămași fără mamă.” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates