Social Icons

marți, 1 februarie 2011

Cupidon 26

Ea imi interzice sa o mai privesc in ochi, pentru ca se simte extaziata si atrasa.
Ochii mei o infioara, dar stie ca acel copil din mine, bine ascuns si protejat, este sufletist, bun, timid si respectuos. Totusi adultul din mine este unul rau, este opusul. Ii cer sa aiba grija de ea ca sa poata avea grija de mine. Asta dupa fiecare ramas bun de seara. Si o amuza de fiecare data aceasta replica, desi unii sa o auda in fiecare seara s-ar plictisi de ea. I-am cerut sa nu rascoleasca in pestera mea pentru ca s-ar putea sa gaseasca ceva ce nu ii place. Sau probabil ceva de care se ataseaza mult prea mult, devenind o obsesie. Ea nu ma asculta. Deasta sunt dur si o resping. Eternitatea mea este un chin si pe ea o satisface aceste lucruri. Pur si simplu este excitata. Cateva fractiuni de secunda daca le-ar petrece in locul meu ar fi dezamagita de caracterul ei. Ea este perfecta pentru mine desi unele defecte ale ei (pe care eu le ador) o dezcurajeaza, dar oi fi eu bestia? Este ea oare regina care ma domina si ma ghideaza. Este ea oare sub talpa acestei bestii, avand imensa putere de a ma face sa plutesc? Da, insa nu exista limite pentru mine, pot atinge lucruri care nu le-ar fi visat nimeni. Am reusit sa o duc la apogeu pe Amy, am calatorit cu ea in lumi paralele si este foarte mandra de mine. Vrea sa ma cunoasca mai bine insa as fi distrus daca misterul din mine ar iesi la iveala.
-Amy, eu Billy's sunt insusi necunoscutul, nu poti sa ma cunosti altfel totul s-ar distruge
De atunci a ramas distanta de mine si de fiecare data cand ma apropiam, ma ignora...Atunci am renuntat si am plecat
Din zori spirite plangeau
Oare vor sa ne impacam
Ma asez pe stanca si stau
Semenii vor sa ii pictam
Chipul pe un pergament
Sunt un chin si un dement
Sunt acum un rob
Si iubirea un microb
Dar te rog...
Vino, vino te rog, nu pot..nuh nu mai pot fara tine si lacrimile secate-mi curg pe obraz, ma scald in amintiri, dezamagiri, nesimtiri, priviri, povestiri.
Si apare o lumina cosmica si imi zaresc viciul in fata ochilor mei insetati de chipul ei, chipul lui Amy, viciul meu.
Ea este stadiul al constiintei mele, este izvorul fericirii mele, este un elixir vital, ea imi da energie si putere, ea este arhitectul manifestarii mele. Fara ea as fi un nimeni. Nu pot uita ziua cand m-a sarutat, pana si stelele cadeau, ingerii cantau, oh..frumoas-o te rog...
Saruta-ma si acum la fel ca prima data. Ma asez pe spate, pe stanca rece si ea ma saruta, usor imi sting pleoapele, coplesit de somn si adorm intr-un somn mut, indragostit, in eternitatea mea, intre 4 scanduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates