Social Icons

marți, 1 februarie 2011

Cupidon 5

-Hei frumoas-o! Stai!Striga unul dintre tipi de pe partea cealalta a strazii.M-am uitat in jur sa vad daca mai este cinva pe strada.Nu ca nu as sti dupa cine a strigat doar ca m-as fi simtit mai bine daca as fi stiut ca nu sunt singura.Dar eram.Ei bine,uite cum a inceput o zi frumoasa de sambata sa devina cea mai urata.Totul a inceput dimineata cand prietena mea cea mai buna,Loly m-a sunat si mi-a spus ca vom merge la o petrecere.Zis si facut.Am mers la petrecere si am stat acolo pana la 12 -1 noaptea.I-am spus ca trebuie sa plecam,dar ea nu a vrut.Eu,incapatanata cum sunt,am plecat singura,fara o masina,avand in vedere ca am venit cu ea,fara sa stiu unde sunt si unde merg,afara plouand cu galeata ,iar eu udandu-ma toata.Minunat!Si acum mai dau si peste acesti drogati.Am inceput sa alerg spre semaforul care se zarea vag iin fata mea,sperand ca voi reusi sa gasesc o masina sau un taxi care sa opreasca si sa ma ajute.Si,bineinteles,norocoasa cum sunt,nu se vedea nicaieri nici o masina.M-am uitat in spate sa vad daca baietii aia mai erau in spatele meu.Slava cerului,macar cu asta am si eu noroc. Uda leoarca,infrigurata si foarte ingrozita cum eram mergeam peste tot si nicaieri si nu obtineam nimic.Parca mergeam in cerc.Cine ar fi crezut ca poti gasi astfel de parti fara tipenie de om in New York?Vederea a inceput sa mi se incetoseze pana cand totul a devenit negru.
-Te rog mama!! Toti colegii mei merg,inclusiv Loly.Nu pot sa fiu singura care nu merge.Era prima data cand m-am rugat de mama sa ma lase cu colegii la film.
-Sarah,sti ca nu te pot lasa la ora aia singura pe strada.Este foarte periculos.
-Mama,nu sunt singura.Sunt cu colegi.
-Cati sunteti?
-Pai,ti-am zis toti.Adica 15.Si o sa fim 16 daca ma lasi si pe mine.Am incercat facand fata de catelus plouat.
-Off...bine,dar te intorci acasa pana in ora 10.
-Yeyyyyy!!!! Mersi mama!!!! Am inceput sa sar in sus de fericire.In sfarsit...prima data cand ma lasa undeva.Nu pot sa cred ca am 16 ani si pana acum nu m-a lasat nicaieri.
Am tresarit,apoi am clipit de cateva ori pana am reusit sa deschid bine ochii.M-am uiat in jur.Unde eram?Camera din jurul meu era foarte frumoasa.Cred ca as putea zice ca sunt intr-un hotel.Dar cine m-a adus aici?M-am ridicat din pat si am iesit din camera intrand intr-un living frumos.Am ajuns in fata unei oglinzi.Atunci am observat ca nu eram imbracata in hainele de aseara.Aveam pe mine un tricou mult mai mare decat mine si niste pantaloni lungi si largi de trening.Doamne..ce am facut?Unde sunt?Am traversat camera spre o alta usa.Am deschis usa,intrand intr-o alta camera cam cum era cea in care m-am sculat eu.Nu era nimeni.In dreapta mea se auzi deschizandu-se o usa.Un baiat cam de varsta cu mine iesi doar intr-o pereche de boxeri stergandu-si cu un prosop parul scurt.Avea ochii inchisi ,asa ca am hotarat sa il anunt intr-un fel ca nu este singur in camera.Mi-am curatat gatul zgomotos si el isi deschise brusc ochii.Ave aochii albastri.Abia acum il analizam din cap pana in picioare.Arata superb.Avea un corp bine lucrat,un par scurt negru si pielea destul de alba.Arata asa de bine...doar cand ma uitam ma gandeam cat de urat pot arata in comparatie cu cineva ca el.
-Hei,vad ca te-ai trezit.Am tresarit la auzul vocii lui.Probabil ca observase si el cum ma holbam la corpul lui.
-Da..am spus si eu intr-un sfarsit.Mi-am lasat privirea in jos ganditoare.Mi-am dat seama ca inca nu stiu unde ma aflu,cine este el si cum am ajuns aici.Mi-am ridicat capul si am inceput sa vorbesc mai normal acum,sau asa speram.Tu..cine esti?Unde sunt?Si..cum am ajuns aici?Am pus toate intrebarile odata.
-Pai..pe rand:1.Ma numesc Erk.2 Esti in casa mea. 3 Te-am gasit aseara lesinata pe strada si te-am adus aici.M-am uitat in jos la hainele de pe mine incruntandu-ma.
-Aa..si hainele ,pai ale tale erau ude asa ca ti-am dat un tricou si niste pantaloni de la mine.Da,stiu sunt cam mari,dar...alt ceva chiar nu aveam.
-Oh,mersi.E mult mai bine decat sa stau cu ele ude.Dar,de ce m-ai luat de pe strada?
-Daca nu te luam de pe strada probabil ca acum erai moarta sau oricum,pe moarte daca te-ar fi gasit dimineata cineva si te-ar fi dus la spital.
-Multumesc aa..
-Erik.
-Multumesc,Erik.I-am zambit, dupa care zambetul lui nu intarzie sa-i lumineze chipul.Era asa dragut.
-Hm..pai,cred ca iti este foame.Mai bine am manca ceva.
-Mda,dar apoi trebuie sa merg acasa.
-Sigur,dar...asta daca se opreste furtuna de afara.Este mai rau ca aseara.Nu pot conduce pe timpul asta.M-am dus la fereastra si am incercat sa disting ceva printre picaturile de apa care curgeau pe geam neincetat.Doamne,era oribil.
-Bine,pai...eu ma duc sa fac ceva de mancare.Tu..nu stiu ,poti sa faci ce vrei.
-Te ajut,am spus repede.
Dupa ce si-a luat un tricou si o pereche de pantaloni,am mers la bucatarie.A.. ca sa nu uit ,tre sa mentionez acum: este..WOW.Arata superb,de fapt toata casa arata incredibil.Parea mai mult un palat decat o casa.Mai ales a unui adolescent.Chiar,nici nu stiu cati ani are.
Dupa ce l-am ajutat sa faca niste oua si niste bacon ne-am asezat la masa si in timp ce mancam am inceput sa-i ii pun mai multe intrebari pe care le aveam in cap.
-Deci..tu cati ani ai?
-23,tu?Aa..stai.Nu mi-ai spus cum te numesti.Hm..avea 23 si totusi parea de cel mult 19 ani.
-Sarah si...am 20 de ani.I-am raspuns eu.
-Aha.De ce erai pe strada asa tarziu aseara.
-Am fost cu o prietena la o petrecere.Cand i-am zis sa plecam nu a vrut asa ca eu am plecat singura.Habar nu aveam pe unde sa o iau,asa ca,probabil m-am invartit in cerc pana cand am lesinat din cauza frigului si a ploii.
-Oh...
Restul timpului cant am mancat am vorbit despre chestii neinteresante,familiile noastre,ocupatiile.Am aflat ca parintii lui sunt oamnei de afaceri,iar el este un model pentru mai multe reviste.Mda..acum se explica frumusetea lui.La mine nu a fost asa usor.Tatal meu era mort,iar mama era o creatoare de moda.Eu,eram la fel ca mama,o creatoare de moda in devenire.Cand am inceput sa vorbesc despre mama mi-am amintit ca ea habar nu are ce s-a intamplat cu mine.Stiu ca sta pana tarziu la munca,dar probabil ca a observat aseara absenta mea.Sunt sigura ca acum este foarte ingrijorata.
-Hum..Erik!Unde este geanta mea cu toate lucrurile mele?
-Pai am scos c era in geanta si ti le-am pus pe noptira ,iar geanta la uscat.
-Trebuie neaparat sa o sun pe mama.Cred ca este foarte ingrijorata.
-Ok.
M-am dus in camera in care ma trezisem dimineata si am luat mobilul.Era mort.Nici nu se mai deschidea.Ahh...
M-am intors in bucatarie si m-am asezat infranta pe scaun.
-Ce s-a intamplat?Ai vobit cu mama ta?ma intreba Erik,putin panicat in timp ce isi punea un pahar de suc.
-Nu.Telefonul meu este mort.
-Ti-l pot da pe al meu daca vrei.
-Da.
Am incercat sa sun de pe al lui dar,din cauza furtunii nu merse deloc.Am hotarat sa ne uitam la un film,daca tot nu aveam ce face.Normal,ar trebuii sa ma simt in pericol sau ceva de genu.Adica,totusi,sunt in casa unui strain si nimeni nu stie unde sunt.Si totusi,simt ca pot avea incredere in el.
Am ajuns in fata unui dulap imens deasupra unui televizor cu plasma imens.El dechise dulapul si in el erau 3 randuri pline cu DVD-uri,avand pe fiecare rand cate 3 rubrici.Horror,SF,Aventura,Romantice etc..
El lua un film din cele horror.M-am intors repede cu fata la el.Se intoarse sa se uite la mine cu o spranceana ridicata.
-Vrei alt film?Am multe horror.
-Te rog,nu horror!
-Ti-e frica?ranji el.
-Voi fi sincera cu tine,da.El incepu sa rada si puse filmu la loc.Se intoarse brusc cu fata la mine venind din ce in ce mai repede spre mine si eu dandu-ma in spate,pana cand m-am impiedicat de ceva.Am cazut ,dar inainte sa realizez l-am prins de tricou si l-am tras peste mine.El cazu cu buzele fix peste ale mele.Am ramas asa timp de ceva timp cu ochi deschici plini de dorinta.El inchise ochi si isi misca usor buzele peste ale mele.Am inchis ochi si i-am raspuns la sarut.Era cel mai dulce sarut pe care l-am avut vreodata cu cineva.Si era ceva diferit,dar...nu stiu ce.El ma prinse usor de talie si ma ridica mai sus.Eu mi-am infasurat mainile in parul lui si l-am tras mai aproape.Imi linse buzele cerandu-mi permisiunea sa intre,iar eu bineinteles ca i-am acordat-o.Limbile noastre se impleteau si apoi ne explorau gurile pana cand,necesitatea aerului ne facu sa ne retragem.Fara tragere de inima ne-am departat putin unul de altul gafaind.El se uita le mine,respirand inca greu de la sarut.
-Eu..aa..imi pare..a..rau...nu stiu ce s-a intamplat.Spuse el dupa putin timp.
-Hm..mie nu-mi pare.
-Serios?Atunci nici mie.Dupa asta se apleca si ma mai saruta odata .De data asta mai pasional ca inainte.Isi puse mainile pe talia mea si ma trase mai aproape de el.Eu mi-am pus picioarele in jurul taliei lui ,iar mainile in jurul gatului tagandu si eu,la randul meu mai aproape.Nu pot sa cred ce faceam.Nu-l cunosc pe tipul asta decat de cateva ore si totusi simt ca il cunosc de-o viata.Am incredere in el.Si...mai am putin si ma las in voia lui.Isi ridica mainile mai sus tragand tricoul care era pe mine.Ah...si totusi,chiar vreau.Vreau!Simt pentru el ce nu am simtit niciodata pentru cineva.L-am ajutat sa-mi dea tricoul jos,apoi pantalonii,pana am ramas complet goala.I-am dat si lui tricoul jos,el ramanand doar in pantaloni.
-Sarah...vrei...?am clatinat din cap aprobator.Esti sigura?Am mai clatinat odata din cap,iar in urmatoarea secunda nu am mai simtit pamantul sub picioare.El ma lua in brate in stilul miresei si ma duse in camera in care il gasisem de dimineata.Ma aseza usor pe pat,iar apoi l-am ajtat sa-si dea si el pantalonii jos.Amandoi eram goi acum.El arata absolut superb.Parca ar fi fost un inger.Imi mangaie coapsele urcand pe abdomen apoi,imi saruta sanii,urcand la gat si in final buzele.Am gemut de placere.El intra in mine,facandu-ma sa scot un geamat de durere la final.
Razele puternice ale soarelui nu ma lasau deloc sa dorm.Mi-am ridicat capul,doar ca sa-l vad pe Erik uitandu-se la mine.Am vrut sa ma ridic putin ,dar o durere intre picioare ma facu sa scancesc si sa-mi fie mai dificil sa ma ridic.
-Imi pare rau,nu am stiut ca esti...Daca stiam probabil nici nu faceam asta.Chiar imi pare rau.
-Hei,i-am spus ridicandu-i capul sa ma uit in ochii lui.Nu-ti face griji.Daca nu vroiam,ripostam.
-Sarah?
-Da.
-Te iubesc! Stiu ca suna absurd.Mai ales dupa ce ne cuoastem de aproximativ 8 ore.Dar nu am simtit niciodata pentru cinveva ce simt pentru tine.Din cauza asta te-am luat de pe strada.Pur si simplu nu puteam sa te las acolo.Nu ma lasa inima.Stiu ca probabil crezi ca sunt nebun sau..i-am pus un deget pe buze a sa-l opresc,apoi m-am apropiat de el si i-am luat fata in maini.
-Si eu te iubesc.Nici eu nu stiu cum s-a intamplat asta,dar asa cum ai zis si tu,nu am simtit niciodata asa ceva pentru cineva.
El se apleca si ma saruta inca odata.Nu pot sa cred cate se pot intampla in cateva ore.Aseara umblam pe strada prin ploaie si de dimineata intalnesc un baiat care imi davodeste ca dragostea la prima vedere chiar exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates