Social Icons

luni, 21 februarie 2011

Samiborza are încă două poezii


    Fericirea

Ce înseamnă Fericirea?
O stare de spirit? 
O maşină superbă? 
Sau bani gheaţă? 

Fericirea-i mai mult decât banii câştigaţi, 
Fericirea-i mai mult decât anii de facultate terminaţi, 
Fericirea adevărată vine de la Cel ce a creat-o! 
Fericirea adevărată îi o inimă adevărată.  

Şi mă întrebi cum poţi să o ai? 
Şi mă întrebi, ce poţi să faci? 
Să ai aşa ceva, 
Indiferent cât te va costa.  


Eu îţi spun că o viaţă ai, 
Şi multe zile nu mai ai. 
Dar Cel ce te-a creat, 
Va Fii fericit să-ţi ofere-n dar,  

Adevărata înţelepciune, 
Pentru a căuta cu adevărat. 
Adevărata putere, 
Pentru a găsi ce ai căutat,  

Fericirea ce-a de mult dorită, 
Fericirea, niciodată închipuită, 
Fericirea adevărată, 
Fericirea ce nu ai fi găsit-o niciodată!



Tu eşti cu mine mereu,
Chiar dacă ar fi să trec prin greu,
Tu mă porţi pe mână mereu,
Şi mă ajuţi să lupt cu orice rău!
Eşti puterea mea, în lupta grea,
Eşti înţelepciunea mea, când cale-i grea.
Eşti lumina mea în noapte,
Eşti bucuria mea în toate!

Dacă sunt lovit, cad.
Dar tu mă ridici!
Dacă sunt prea zdrobit,
Tu-mi aminteşti, că sunt iubit.
Orice ar fi,
Tu eşti acea lumină din zi,
Care mă îndrumă, care mă ajută,
Tu mă aduci din nou, la locul meu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates