Social Icons

miercuri, 30 martie 2011

Cine se va ocupa de rubrica cu modă?

Sunt sigură că vă amintiţi că acum o săptămâna am postat acest anunţ:''Caut o fată care să ne ajute...să facă o dată la două săptămâni un comentariu despre ce este la modă. Pe scurt căutăm o colaboratoare pasionată de modă şi care să urmărească blogul. Ce trebuie să faceţi pentru acel post? Simplu o dată la două săptămâni sau când o să stabilim împreună o să-mi trimiteţi mie un comentariu despre modă, comentariul trebuie să conţină recomadări despre ce ar trebui să purtăm în perioada respectivă, la toate comentariile o să fie specificată persoana care le scrie. Aştept candidatele la id_angelhope@yahoo.com .
Succes în continuare!''
Ei bine la această preselecţie au aplicat patru fete şi anume: Maya, Beky, Deea şi Raluca. Sunt sigură că majoritatea le cunoaşteţi pentru ficurile lor sunt postate pe blog şi cu unele am avut diferite colaborări. M-am tot gândit cine să rămână şi să se ocupe cu acea rubrică şi nu am putut să ajung la nici o concluzie aşa că vă las pe voi să mă sfătuiţi ce ar trebui să fac. Eu mă gândeam la posibilitatea ca două dintre ele să rămână să şi să creeze aceste comentari. Ca să decid cine rămâne o să vă rog să comentaţi la comentariile lor şi să vă spuneţi părerea şi de asemnea o să fie un poll unde o să puteţi vot. Părerile voastre o să aibă o mare influenţă asupra deciziei mele, voi şi o persoană a cărei identitate nu o dezvălui o să hotărâţi. Vă rog ajutaţi-mă să iau decizia corectă. Mulţumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates