Social Icons

joi, 10 martie 2011

Hello!!!

Ce mai faceţi dragii mei? Ştiu că nu am mai postat de un car de ani şi regret acest lucru...de asemenea mai ştiu că nu am nici o scuză pentru asta, dar nu am avut nici o idee ce anume să postez, aşa că dacă aveţi vreun subiect pe care să mi-l propuneţi vă rog să o faceţi, chiar am nevoie de câteva ideei.
Până una alta eu vin cu o invitaţie adresată tuturor...Vă invit pe toţi cu mic cu mare mâine seară, adică vineri la ora 20.00 să povestim. O să avem un chat doar al nostru în care toţi bloggeri şi toţi cititorii o să putem conversa în voie. Vă aştept mâine la ora 20.00 aici: Destinată bloggerilor, scriitorilor şi cititorilor. Nu aveţi nevoie de parolă trebuia doar să daţi un click pe link şi o să putem vorbi în linişte cu toţii.
Această întâlnire am organizat-o cu Maya.
Vă aşteptăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates