Social Icons

marți, 12 aprilie 2011

AnNa are un nou fic

Se numeşte „Help me find my way”, are până în prezent 3 capitole şi  rezumatul: „«Oare ce să fac? M-am pierdut atât de mult pe cărările încurcate ale vieţii pe care am ales-o încât nu mai ştiu calea de întoarcere. E doar un labirint fără sfârşit, un labirint a cărei ieşire nu o mai pot găsi. Doar o singură persoană mă poate ghida către ieşire, doar o persoană îmi poate arăta calea cea bună. Nu mai ştiu cine sunt, ce se întâmplă cu mine, pe ce cale să o iau. Pe unde pot să merg? Unde trebuie să mă opresc?Unde să mă găsesc? Te rog, ajută-mă să-mi găsesc adevărata cale! » Anya Cole este genul de persoană care a privit mereu viaţa ca pe o glumă şi întotdeauna a ales drumul greşit, dar niciodată nu i-a păsat. Dar totul va deveni serios, jocul în care a intrat va fi unul periculos. Doar o singură persoană o va putea ajuta să iasă din acest joc, doar o persoană îi poate arăta drumul corect. Va reuşi?” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates