Social Icons

joi, 28 aprilie 2011

Concurenta numărul 3

Bilet către moarte
Elissa
„Viaţa nu iartă slăbiciunea.”am îmchis cartea pe care o citeam despre Adolf Hitler.Îmi plăcea mult cartea.Era vorba despre viaţa lui.Am reţinut multe date despre el.
S-a născut în Aprilia pe data de 23 aprilie 1889.A fost cel mai crud dictator,pe care l-a văzut Austria.A ajuns să fie cancelarul Germaniei.Însă el era rarist,adică îi ura pe evrei.Mă întreb oare de ce?Însă totodată moartea lu Adolf Hitler rămâne un mister pentru mine.
În care se spune că:
„În baza unor cercetări intense a peste 300 de ore de film, specialiștii au ajuns la concluzia că Hitler suferea cel târziu din 1943 de boala Parkinson. Până în acel moment dictatorul își folosea ambele mâini pentru a gesticula și a-și susține discursurile, însă din acel an Hitler era mai rezervat în gesticulația cu mâna stângă. Deși au fost făcute cercetări minuțioase, nu s-au descoperit nici în scrierile apropiaților, însă nici în scrierile sale atestarea îmbolnăvirii de această maladie. Recent s-a aflat că unul dintre medicii acelei perioade îi administra o substanță misterioasă. care, potrivit valetului său, îi dădea subit o vigoare neobișnuită încă înainte de a-i fi fost scos acul seringii din venă. Cercetările au dovedit că lui Hitler îi erau administrate amfetamine, încât în scurt timp a devenit dependent. Boala Parkinson nu afecteaza funcțiile cognitive sau gândirea (a nu se confunda cu boala Azheimer). Amfetaminele se înrudesc funcțional cu levo-dopa, utilizată în tratarea bolii Parkinson. Când forțele aliate au început ofensiva împotriva Berlinului, Hitler s-a adăpostit într-unul dintre buncărele speciale împreună cu un grup demnitari și alți oameni de încredere. Unii cercetători presupun că Hitler ar fi suferit și un atac cerebral.”
Aceasta este o moarte acceptatbilă,însă adevărul rămâne încă un mister.Am pus cartea pe noptieră pregătindu-mă de această noapte.Însă mai întâi să mă prezint,mă numesc Elissa Smith,am 18 ani.Despre mine...am părul brunet lung,ochii căprui.Înălţimea este 1,70,cred.Nu prea ma interesat.Liceu...facultate?pff nici măcar nu ştiu ce’s alea.Lice-ul...am făcut o parte.Adică 2 ani,dar m-am lăsat când am dat cu gustul de bani.De atunci sunt cunoscută sub alt nume:”Panterea Neagră.”.Este şi un motiv pentru ca îs recunoscută pentru numele acesta.Mă ocup cu trafic de droguri.Îs o expertă...îs căutată de poliţie,sub numele acesta.Dar nu îmi ştiu faţa.Aşa că pot umbla mult timp şi bine prin lume.
M-am dat jos din pat căutând prin dulap ceva cu care să mă îmbrac.Este aşa de greu să te îmbraci...mai ales când trebuie să fii sexy în acelaşi timp.Într-un sfârşit am optat pentru o pereche de colanţi negri lucioşi şi un maieuţ negru foarte decoltat.În cinci minute eram gata,mi-am luat arma de sub pat şi mi-am pus-o la spate.Nu vroiam să o folosesc,însă dacă e necesar.
Am coborât la parter şi mi-am luat cizmele cu platformă şi chiele de la maşina.Însă nu uitând un ultim lucru:ŢIGĂRILE.
Nu erau sănătoase,însă pentru mine erau drog-ul pe care îl vroiam.Era ceva ce îmi dădea un nou aer.Fumam 10 ţigări pe zi,însă nu cred că sunt multe.M-am urcat în maşină şi mă îndreptam spre depozitul de la marginea oraşului.
I found myself today
Oh I found myself and ray away
But somthing pulled me back
the voice of reason , I forgot i had
All I know is you´re not here to say
What you always used to say
But it´s written in the sky tonight
So I won´t give up no I won´t break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I´m stading in the dark , I´ll still believe
Someone´s watching over me
Melodia lui Hillary Duff-raise your voice...întotdeaună mă bine dispunea.Muzica,versurile pur şi simplu erau pe placul meu.Însă nu înseamnă că şi cred.Sunt doar nişte versuri puse pe hârtie,care ocazional se întâmplă să fie pe placul fanilor.
Însă ce am uitat să specific că am întâlnit un minunat băiat.Pentru el mi-aş dat tot ce am,ca să pot fi cu el.Însă se pare că viaţa nu îmi dă mereu ce vreau.Îl cheamă Aaron.Iubirea dintre noi e imposibilă...o traficantă de droguri şi un băiat obişnuit.
Iubirea ar trebui să fie cel mai frumos sentiment pe care o persoană îl simte pentru cealaltă,însă nu e adevărat.Iubirea e un vânt ce adie prin sufletul tău,un uragan care te prinde atunci când eşti la pământ.Iubirea e o boală incurabilă,nu există un medicament pentru ea.Îţi pierzi minţile când iubeşti şi vezi doar ce te înconjoară,ce e mai frumos.
Am ajuns la vechiul depozit.Am mai fost aici,recunosc locul ăsta.Am încheiat un contract acum o săptămână.Aaron ştia ce sunt eu şi i-am promis că o să renunţ.Însă,eu am fost făcută pentru bani,poate o să mă descurc fără ca el să afle.
Am închis maşina şi mi-am luat geaca de piele din spate.Am îmbrăcat-o acoperind pistolul de la spate.Am intrat înăuntru.Totul era....aşa de liniştit.În mijlocul camerei se afla Augusto,cel cu care încheiam eu tratatul astăzi.
„Pantera neagră,e aşa o surpriză să te văd.”a zis.
Îl detestam.Tipul are fantezii sexuale cu mine,de la felul în care mă priveşte.Arata bine,înalt,brunet.Însă nu destul de bun pentru mine.
„Augusto.”Am zis luându-l în braţe.”Ce mai faci?Ţi-ai făcut şi tu o prietenă?”am întrebat făcând cu ochiul.
„Ştii bine că aştept pe cineva special.”a zis uitându-se în decolte-ul meu.
Porcu dracului!!Libidinosule!!!ţipam mental la mine însumi.
Am ridicat mâna forţându-l să se uite în ochii mei.
„Şi ce ai pentru mine?”am întrebat.
„O ofertă minunată.Ce-ai zice...Ştii tu ai armata ta,eu pe a mea!Împreună putem fi cei mai de temut din tot universul.”a zis el.
„Augusto,ştii bine cum îmi place să lucrez.Îmi pare rău.....dar cred că am să te refuz.”am zis enervantă.
Cine se crede el?
„Ei bine am o surpriză pentru tine.”a zis el
„Să-mi pun mâna la ochi?”am întrebat sarcastică.
Any moment, everything can change
Feel the wind on your shoulder
For a minute, all the world can wait
Let go of your yesterday

Can you hear it calling?
Can you feel it in your soul?
Can you trust this longing
And take control?
Fly
Open up the part of you that wants to hide away
You can shine
Forget about the reasons why you can't in life
And start to try
Cause it's your time
Time to fly

All your worries, leave them somewhere else
Find a dream you can follow
Reach for something, when there's nothing left
And the world's feeling hollow…
Din întuneric a ieşit Aaron cu un pistol.Ce înseamnă asta?Am întins mâna să-mi iau pistolul…însă îl poţi răni pe cel drag ?
“Îmi pare rău,Ellisa.Însă tu nu ai ce căuta aici.”a zis.
M-am uitat în ochii lui.Se putea vedea că nu simte nimic :
‘’Te-am iubit şi tu m-ai iubit.Acum trăieşte cu vinovăţia în fiecare zi.’’am zis.
A apăsat pe trăgaci,glontele avea o singură direcţie :EU !.Nu m-am opus.Mi-am dat seama că-s prea slabă.Asta se poate numi Bilet spre moarte.Trebuia să mă gândesc că asta va veni într-o zi.Trebuia să mă aştept,însă nu credean că de la persoana iubită.
Viaţa nu iartă slăbiciunea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates