Social Icons

duminică, 14 august 2011

Antonia are patru ficuri

Primul se numeşte „Dincolo de amurg”, are până în prezent 7 capitole şi  rezumatul: „Este Zori de zi, din perspectiva lui Edward.” Îl găsiţi aici.

Al doilea se numeşte „Viitorul din trecut”, are până în prezent 7 capitole şi  rezumatul: „Are la bază un vis de-al meu...visul constituie doar baza de la care plec, dar povestea o să fie modificată pe parcurs. Acţiunea se petrece în preajma sărbătorilor de iarnă. Mda, ştiu că afară e vară, dar, deh, asta mi-e ideea. Frumoasa Serenity, proaspăt divorţată, se hotărăşte să termine cu viaţa de zi cu zi şi se aventurează într-o vacanţă. După accidentul de avion căruia îi supravieţuieşte, se trezeşte într-un orăşel necunoscut, în cabana lui Darian, care locuia acolo cu fiul lui. Mai mult, o să descoperiţi pe parcurs. Oricum, este o poveste despre destin, despre viaţă, despre puterea iertării, cu puţin supranatural, cu mister din plin şi multă dragoste.” Îl găsiţi aici.

Al treilea se numeşte „Suflet rătăcit”, are până în prezent 17 capitole şi  rezumatul: „Despre poveste…este una complexă, încâlcită, cel puţin eu vreau mult să iasă aşa…aş vrea să fac din această poveste un roman…nu ştiu dacă şi voi reuşi, doar că, eu sper. Recunosc că punctul de plecare şi inspiraţia mi-a fost data de o carte pe care am citit-o acum ceva timp…dar, doar punctul de plecare, restul voi încerca să îl compun eu…Romanul vrea să spună povestea de viaţă a unui băiat, de când s-a născut…va fi aşa, ca un mic jurnal…sper sa va captiveze povestea.” Îl găsiţi aici.

Al patrulea se numeşte „Noapte fără Lună”, este terminat şi  rezumatul: „Este New Moon din perspectiva lui Edward.” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates