Social Icons

marți, 25 octombrie 2011

Anja J. are un fic

Se numeşte „Feelings”, are până în prezent 4 capitole şi  rezumatul: „ E seară…cel puţin aşa cred. Nu m-am mai ridicat din pat de multă vreme. Ceasul încă ticăie în neştire. O ploaie demonică sfâşie ceaţa abundentă…E întunecat…Dintr-o dată simt un miros ciudat…Oare ce o fi? Mă ridic din pat…Sunt puţin ameţită…Mă uit în jurul meu…Nimic schimbat…Aceeaşi cameră întunecată…aceleaşi postere sfâşiate…acelaşi birou încărcat cu partituri…acelaşi pian…aceeaşi chitarp…Mă îndrept către birou să citesc ultimile partituri şi îmi amintesc…era parcă acum o săptămână când încă mai eram fericită…încercam să compun cântecul nostru, al meu şi al tău…Ideea nu a ţinut…” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates