Social Icons

joi, 20 octombrie 2011

Fashion day: Jimmy Choo aniverseaza 15 ani de existenta! Vezi topul pantofilor care au intrat in istoria modei


Tamara Mellon, fondatoarea brand-ului Jimmy Choo, a început acest business din pură pasiune pentru modă. În scurt timp însă, toate fashionistele adevărate şi-au achizitionat pantofii “Choo” şi au făcut o adevărată pasiune pentru ei.

Acum, la 15 ani de la inaugurarea pe piaţă a brand-ului, Tamara a scos o colecţie numită “Icons”, în care se regăsesc toate modelele de pantofi care au facut istorie de-a lungul timpului. În plus, Jimmy Choo lansează şi o carte în care sunt prezentaţi atât pantofii emblema ai brand-ului, cât şi celebrităţile care au făcut furori cu ei pe covorul roşu.
“Este incredibil să sărbătoresc 15 ani de activitate şi mă bucur enorm că am reuşit să le fac pe femeile care îşi pun în picioare o pereche de Jimmy Choo să se simtă puternice şi sexy. În colecţia “Icons”, am strâns primele 15 modele preferate din ultimii 15 ani, fie că este vorba despre pantofi preferaţi de clientele nostre, pantofi care au apărut în seriale TV sau pantofi care au fost purtaţi de vedete pe covorul roşu. Am luat aceste modele iconice şi le-am transformat într-unele actuale, pe care femeile le-ar purta astăzi,” a povestit Tamara Mellon.

“Mi se pare foarte amuzat să mă întorc în trecut, pentru că fiecare pereche de pantofi pe care am creat-o spune o poveste, iar toate la un loc au reuşit să formeze identitatea brand-ului. În câteva cuvinte, asta înseamnă să te simţi bine în pielea ta şi să fii sexy, dar sexy în sensul bun al cuvântului,” a completat Tamara.
Cartea lansată de Jimmy Choo cu ocazia aniversării a 15 ani de activitate în lumea modei va putea fi cumpărată cu 60 de lire, iar banii vor fi donaţi în procent de 100% fundaţiei “Jimmy Choo”, care luptă pentru drepturile femeii. În plus, vor mai fi donate şi 10% din încasările care provin din vânzarea pantofilor din colecţia “Icons”.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates