Social Icons

joi, 13 octombrie 2011

Veronica/experimentul are un nou fic


Se numeşte „What goes around comes around”, are până în prezent 1 capitol şi  rezumatul: „Iată-mă ajunsă într-o situaţie stupidă – în faţa altarului. Azi e nunta mea…De mică mi-am imaginat această zi: ce rochie o să port, florile din buchet, mărturiile, promisiunile şi desigur prinţul. Şi azi, eu stau în faţa preotului şi mă rog ca mirele meu să zică NU. Mental mă rog doar la asta, să renunţe la ideea asta stupidă. Noi nu ne putem căsători. Eu nu vreau să mă mărit cu EL. Nu după tot ce mi-a făcut. Îl privesc cu rugăminte în ochi, nu face asta, te rog nu. Însă, el mă priveşte cu dragoste înapoi. E idiot dacă crede în căsnicia asta de faţadă. «- Edward Cullen, accepţi de bunăvoie şi nesilit de nimeni să devii soţul lui Isabella Swan, la bine şi la rău, până când moartea vă desparte?» Asta e şansa ta, zi nu, te rog. Am închis ochii şi mi-am strâns mâinile în pumni. Aşteptam smerită răspunsul său. «- Da, accept.» Ţi-ai semnat sentinţa scumpule, până când moartea mă va despărţi de tine.” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates