Social Icons

joi, 10 noiembrie 2011

Buono Serata

Buono Serata! Winter Girl, la dispoziţia voastră. Sunt nouă aş putea spune în treaba cu postatul şi toate celelalte lucruri, dar fiindcă Ella (Angel Hope) îmi este o prietenă cât de cât apropaiată şi pentru că ştiu cât de important este acest blog pentru ea. Eu o să continui o parte din planurile pe care ea le avea pentru bloguri...Îmi pare nespus de rău că a renunţat la bloguri şi mi-ar plăcea să-i ştiu adevăratele motive din spatele acestei deciziie, dar nu le ştiu.

O să continui cu o parte din planurile ei, dar o să aduc şi lucruri noi pe blog. Aştept noile ficuri, cât şi cele vechi la această adresă de E-mail, continuările sau orice sugestie.

O seara plăcută în contiunare,
Winter Girl

4 comentarii:

Sara Hope spunea...

buna winter girl!!
abea aspt sa lucrez cu tine:)

Anonim spunea...

si eu...sunt curioasa cum o sa ma descruc :-s

Anonim spunea...

Heyy!!!
Iti urez tot norocul din lume!:*:*:*
Sunt sigura ca o sa faci o treaba minunata cu blogul desi draga noastra Ella din pacate ne-a parasit.
Ma bucur nespus ca acest blog nu a fost
abandonat.
Sper sa nu intimpini nicio dificultate si ce sa mai zic:)) Succes!

Cu drag , TwilightPurple.

Anonim spunea...

Bun venit! Imi pare f bine ca blogul nu a fost abandonat! Astept c nerabdare sa vad cum va continua acesta sub "conducerea ta :).
P.S.: Se zice BuonA Serata (serata e de genul fem, iar buono genul masculin:) ).

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates