Social Icons

duminică, 4 decembrie 2011

Sasha Wolf are un fic

Se numeşte „Hate, love and lies”, are până în prezent 1 capitol şi  rezumatul: „Întotdeauna mi-am dorit să fiu fericită, să-mi pot îndeplini visele şi să pot spune fără pic de ironie că «Viaţa este frumoasă». Însă o singură noapte a distrus totul. O singură noapte, o singură persoană. De atunci viaţa a devenit un iad. Am refuzat să mă mai gândesc la viitor, la ce va fi, la fericirea mea. Nu mai vroiam nimic, doar să se termine odată acest coşmar. Pe de altă parte, părinţii mei aveau alte idei. După ce Robert mi-a distrus viaţa în cel mai urât mod, ne-am mutat în Port Angeles. Era o noua viaţa, un nou liceu şi o nouă poveste. Părinţii mei au hotărât că o tabăra de vară nu îmi va strica, dar ei nu ştiau că Edward Christian Manton va fi şi el acolo. Ei nu ştiau de ura noastră, de dispreţul pe care-l purtam unul altuia. Dar cei care ştiau, erau deja sătuli. Inclusiv profesorul de matematică Jhon Dortek. Ne-a ameninţat, dar noi nu am ascultat şi am ajuns în aceeaşi cabană. Eu şi el. Amândoi urându-ne de moarte, dar cu secrete pe care nici unul aparent nu le ştie! Dar ce se va întâmpla în continuare? Ne vom urî pentru totdeauna sau vom începe să privim în spatele «ambalajului»? Pentru că nici o carte nu trebuie judecată după copertă..” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates