Social Icons

joi, 22 decembrie 2011

Top 10 mesaje trăznite de Crăciun

                    Eşti în pană de inspiraţie şi îţi doreşti să trimiţi nişte mesaje cât mai originale de sărbători? Îţi venim în ajutor cu un top 10 al celor mai trăznite SMS-uri de Crăciun:
1. Dacă Moş Crăciun nu vine, îl reţin, este cu mine. Stăm la bârfe, bem un vin, dacă vrea, îl şi combin. Moş cărunt cu barbă sură, ce miroşi a băutură, vinul fiert l-am pregătit, ţi-a fost frig, eşti obosit? Tu, de daruri n-ai primit, nu eşti rău, stai liniştit, dar de când este la mine, a uitat de tot de tine.
2. Ho! Ho! Ho! Aţi văzut un ren maro? Sau vreun spiriduş în bleu? Moş Crăciun e deghizat şi a plecat la colindat! O s-ajungă şi la tine, aşteaptă-l cum se cuvine.
3. BOC, BOC, BOC la uşa ta,
Vreau să îţi urez ceva.
Îţi doresc să fii Năstase,
Să ai minim patru case.
Să fii mai isteţ ca Geoană,
Şi la bani peste Prigoană.
Ca Băsescu de bărbat
Ca să dormi cu Udrea-n pat.
Asta am avut de spus.
La mulţi ani!
Paharul sus!
4. Sania mi s-a rupt pe drum, renii au murit de frig, eu mi-am rupt piciorul şi am rămas înţepenit în horn. Spiriduşii sunt la femei...anul asta cadouri n-avem.
Semnat, Moş Crăciun!
6. Dragii mei prieteni, vă informez că sunt dispus să primesc darurile de Crăciun, astfel încât voi să nu fiţi obligaţi să veniţi cu ele în ultimul moment sau să staţi la coadă. Aştept carduri, bijuterii, parfumuri fine, haine de firma şi chiar autoturisme sau bomboane la adresa cunoscută. Crăciun Fericit şi vă mulţumesc pentru înţelegere!
7. În ajun, dacă vine la tine un tip gras, păros, cu barba şi te bagă într-un sac, nu te speria! Eu i-am scris Moşului că te vreau pe tine de Crăciun!
8. În ziua de Crăciun când te îndopi cu porc, sarmale şi n-ai timp nici să suspini…eu am să-ţi aduc aminte că nu e bine să consumi excesiv sare, zahăr şi grăsimi.
9. De mic îl recităm pe Goethe şi Jonglam cu maxime din Voltaire. Însă, nici până la această frumoasă vârstă, un pot să îl suport pe Hruşcă şi nu ştiu ce-i ăla ler. Hai Crăciun fericit!
10. Sărbători Fericite şi un An Nou cât mai frumos, să vină Moş Crăciun cu un Ferrari şi să plece pe jos!

2 comentarii:

Smell of blood spunea...

:)) Foarte tare
1 si 7 imi plac mult :x

Elena Thomas spunea...

Super faiin
!!!

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates