Social Icons

duminică, 11 martie 2012

Stop and Smile! (4)


  1. Dacă vine muntele la tine şi nu esti Mahomed, fugi! E o alunecare de teren.

  1. Mă întorc într-o zi acasă mai devreme ca de obicei şi tocmai o găsesc pe nevastă-mea în pat cu altul… Evident surprinsă, se apucă de urlat:
    - Ajutooor! Iubitule, bine că ai apărut, dă telefon repede la 112, tipul ăsta mă violează!
    Am dat telefon la 112… Prima dată a aparut Salvarea şi a scos din flăcări ce-a mai rămas din ei… Sper că or fi ajuns şi Pompierii, că n-am mai reuşit să văd nimic din duba Poliţiei…

  1. Un tip la tutungerie cere un pachet de ţigări şi primeşte unul pe care scrie: “Tutunul cauzează impotenţă”. Când vede textul, îi spune vânzătorului:
    - Daţi-mi-l mai bine pe cel cu cancer.

  1. Am fost într-un club de striptease aseară şi cum stăteam eu acolo, vine o căprioară mai durdulie şi începe să danseze pe masă mea.
    - Mamă-mamă ce picioare…
    - Crezi? mi-a răspuns zâmbind
    - Cu siguranţă, i-am zis, majoritatea picioarelor de masă ar fi cedat sub greutatea asta!

  1. Vecine , nevastă-mea mă înşeală! Mi-a zis că a dormit la nevastă-ta cât ai fost tu plecat.
    - Şi?
    - Păi… la ea am dormit eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates