Social Icons

luni, 16 aprilie 2012

''Dicţionarul de poveşti'' =>''The Gift Of Passion'' revine în lumea ficurilor


În sfârşit am reuşit să finalizez ''Dicţionarul de poveşti'' care cuprinde toate poveştile online postate pe acest blog şi care nu au fost şterese sau suspendate. În total avem 282 de poveşti / fanficuri...mi-am propus să realizez acest dicţionar de ceva vreme, dar nu am reuşit să-mi fac timp pentru al termina. ''Dicţionarul de poveşti'' îl găsiţi aici
Dacă am realizat această pagină înseamnă şi că ''The Gift Of Passion'' revine la promovare fanficurilor, dar şi a poeziilor. Aşadar toţi scriitorii şi traducătorii unor poveşti / fanficuri care vor să le promovăm operele pe acest blog, sunt rugaţi să-mi trimită un E-mail la: id_angelhope@yahoo.com  cu următoarele informaţii:
- nume / nickname;
- titlul poveştii;
- rezumatul;
- link.
Pentru promovarea unui one-shoot (o poveste scurtă de 2-3 capitole), E-mailul trebuie să conţină: 
- nume / nickname;
- titlu;
- link.
Pentru promovarea unei poezii, E-mailul trebuie să conţină: 
- nume / nickname;
- titlu;
- 4-5 versuri;
- link;
De asemenea aştept şi continuările voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates