Social Icons

duminică, 20 mai 2012

Stop and Smile! (6)


  1. Un copil de informaticieni nedumerit se duce la mămică şi o întreabă:
    - Auzi, mămico eu am fost downloadat?
    - Nu mami, te-a adus barza!
    - Dar de ce? Nu mergea netul?

  1. tipă îi scrie iubitului aflat în armată:
    - Dragă Bulă, nu mai pot continua această relaţie. Distanţa dintre noi este prea mare. Trebuie să recunosc că deja te-am înşelat de două ori de când ai plecat şi nu cred că este corect pentru nici unul dintre noi. îmi pare rău. Te rog să îmi trimiţi înapoi poza cu mine pe care ţi-am trimis-o acum ceva vreme. Cu dragoste, Alinuţa. Soldatul Bulă, cu sentimentele rănite şi ochii înlăcrimaţi le-a cerut tuturor camarazilor săi orice fel de poze pe care le au cu iubite, surori sau foste iubite şi amante. Pe lângă poza cu Alinuţa, John i-a trimis toate celelalte fotografii cu femei frumoase pe care le-a strâns de la prietenii lui. Le-a strâns şi i le-a trimis cu notiţa:
    - Dragă Alinuţa, îmi pare rău dar nu-mi pot aminti care eşti!

  1. Bulă şi Ştrulă stau la o bere:
    - Auzi? zice Bulă, cam cât ai da pentru soţia mea?
    - Pentru Alinuţa?
    - Da!
    - Păi, nimic.
    - Ne-am înţeles! Ia-o!

  1. Un bătrân în metrou, vizibil deranjat de un tânăr care ocupa somptuos ultimul loc liber, bolboroseşte:
    - Sunteţi tineri, mai mergeţi şi pe jos…
    Replica tânărului, deosebit de simţit:
    - Sunteţi în vârstă, mai mergeţi şi cu dricul!

  1. Pe un şantier în România:
    - Şefu, mi s-a rupt lopata, ce să fac?
    - Sprijină-te şi tu de betonieră că nu mai avem lopeţi!

  1. Ce faci?
    - Stau degeaba.
    - Păi… parcă şi ieri stăteai degeaba!?
    - Da, dar nu am terminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates