Social Icons

duminică, 2 septembrie 2012

Stop and Smile (9)



Te invit să ne amuzăm împreună. Am adunat cele mai comice bancuri speciale pentru a verifica dacă bărbaţii mai au simţul umorului atunci când sunt luaţi peste picior. Au inventat bancurile misogine, bancurile cu blonde şi bancurile în care ne numesc păraşute. Ei bine, iată că cine râde la urmă, râde mai bine.
A venit şi timpul nostru. Iată cele mai amuzante bancuri cu şi despre bărbaţi:
 1. Auzind despre gravitatea îmbolnăvirii cu SIDA, un tânăr de doar 20 de ani îţi întreabă tatăl despre modalităţile prin care poţi lua această boală:
- „Prin contact sexual şi prin mucoasă....”, răspunde tatăl, întrerupt imediat de fiu.
- Auzi, dar de la o mucoasă de 16 ani poţi lua SIDA?”, întreabă nelămurit tânărul.
2. Ce reprezintă burta la bărbaţi?
- Un monument ridicat în cinstea eroului căzut.
3. O cercetare recentă a descoperit faptul că bărbaţii sunt cele mai nefericite şi neîmplinite fiinţe de pe Pământ.
Motivul? Au ţâţe fără lapte, ouă fără coajă, cocoşel fără aripi şi sacul care atârnă este fără bani.
4. O femeie îi spune indignată şi mirată prietenei sale:
- Draga mea, soţul tău flirtează cu blonda aia, fără pic de ruşine. Au trecut peste trei ore, tu chiar nu ai de gând să zici nimic?
- Shhhh, taci, te rog, vreau să văd cât poate să mai stea cu burta suptă!
5. Doi bebeluşi la creşă întreţin o conversaţie:
- Tu ce eşti, băieţel sau fetiţă?
- Băieţel.
- Dar de unde ştii?
- Dacă iese infirmiera din cameră, îţi arăt.
În 5 minute iese infirmiera, iar băieţelul ridică repede păturica:
- Uite, vezi, am şosetuţe albastre.
 6. O tânără căsătorită de curând se plânge mamei sale la telefon:
- Am ajuns să nu-l mai suport deloc... E tot timpul aşa de prost dispus încât am devenit şi eu teribil de nervoasă. Mă supăr din orice. Am şi slăbit foarte tare din cauza asta.
- De ce nu-l părăseşti atunci? întrebă mama.
- Aşa voi face, dar mai întâi aştept să ajung la 50 de kilograme.
7. La barul unui restaurant, Gigel se destăinuie prietenului său:
- Aseară am ajuns acasă mai devreme ca de obicei şi, când am intrat în dormitor, am găsit-o pe nevastă-mea în pat cu un străin. Se tăvălea cu un turist american în patul meu.
- Şi ce i-ai zis? întreabă şocat prietenul.
- Nimic. Nu ştiu o iotă englezeşte! Doar nu vroiai să mă fac şi mai tare de râs.
8. Bărbatul are trei mari dorinţe. Care sunt acestea?:
a) Să fie aşa frumos cum este în ochii mamei sale;
b) Să fie aşa bogat cum crede fiu-său că este;
c) Să aibă atâtea femei câte suspectează nevastă-sa că are.

Un comentariu:

LoStInDr3aMs spunea...

ehe...a mai venit si randul nostru sa mai radem:))

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates