Social Icons

duminică, 7 octombrie 2012

Cât timp trăiesc, sper



M-am săturat să încerc întotdeauna să-i mulţumesc pe toţi! De parcă, sunt singura care face acest lucru. M-am săturat să fiu judecată ca o persoană care nu  se aseamănă deloc cu mine. De parcă sunt singura căreia i se întâmplă acest lucru. A venit timpul să mă întorc spre toţi cei care mă văd ca vrăjitoarea rea din poveste (glumesc nu ştiu cum sunt văzută de ceilalţi, deşi mi-ar plăcea să ştiu cum mă consideraţi) şi să le demonstrez că sunt un om normal, cu foarte multe defecte ce-i drept. Respir şi trăiesc acelaşi aer ca toţi ceilalţi. Poate am nişte idei mai ciudate şi poate fac lucrurile în felul meu, dar sunt şi eu un omuleţ într-o lume uriaşă. Îmi place să citesc, ceea ce este ciudat la mine pentru că până nu demult detestam acest lucru. Îmi place ficţiunea, de aceea scriu, citesc şi traduc asemenea poveşti.  Nu vreau să fiu ca ceilalţi prieteni ai mei, eu vreau să fiu unică şi încerc pe cât se poate să nu-mi pese dacă cineva îmi spune că nu-mi stă bine aşa sau că ar trebui să fac lucrurile altfel. Fac tot posibilul să mă simt bine în pielea mea pentru că asta este ceea ce contează până la urmă, să mă simt bine eu cu mine şi după aceea se vor simţi bine şi alţii cu mine. Încerc să ajut cât de multe persoane pot şi deşi fac asta, mie nu-mi place să fiu ajutată.
Încerc să mă perfecţionez prin orice mijloace posibile şi de aceea îmi pun atâtea întrebări, de aceea dau impresia că sunt o aiurită (nu sunt aiurită, sunt doar dezordonată uneori, lucru care ar trebui să fie schimbat...poate într-o altă viaţă. De aici şi dezordinea de pe blog). În speranţa că o dată voi reuşi să schimb ceva în această lume, voi continua să fiu aceeaşi persoană care începe proiecte fără să le termin pentru că nu au decurs aşa cum a vrut. Cu o mică mare diferenţă de acum voi încerca să fiu mai socială şi deschisă oricărui dialog. Aşa că mă puteţi întreba orice doriţi! (Şi dacă întrebarea voastră este dacă sunt virgină, va trebui să trăiţi cu această curiozitate în continuare).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates