Social Icons

miercuri, 10 octombrie 2012

"Petre " by CRBL feat. Adda



Hey! Cine e cu mine? Noi!
Aud dar nu vad pe nimeni
Paharele goale nu arata deloc bine
Fa-le plinu, pun ceva arome fine
Am ochii rosii deja
Si e devreme deabea


Dar tu nu ai cum sa ne opresti
Mai bine zi-mi ceva
Unde e petre, petre, petrecere
Sunt si fete sexy
Fete rele, care ma vor na na
Vai, da ce avem noi aicia
E plin de caprioare
Bine ca mi-am luat alicea (x2)
Refren(x2):
Ai ai ai iee
Avem fete la petrecere
Ai ai ai iee
Ridica doua degete si striga cu mine
K-boom!
Ca vorba aceea
Baietilor li sa aprins popor scanteia
Hai la dans, dans, dans
Hai la zid femeia
Si misca-te ???
Ca in scrisoarea a treia
Man, man
Mister barman
Nu beau cat un pahar
Eu beau cat un ocean
De aia stau in dreapta
Niciodata la volan
Sunt hot la mine acasa
Intru numai pe geam
Vai, dar ce avem noi aicia
E plin de caprioare
Bine ca mi-am luat alicea (x2)
Refren(x2):
Ai ai ai iee
Avem fete la petrecere
Ai ai ai iee
Ridica doua degete si striga cu mine
CRBL, is fetele rele
Petre nu mai poate, nu mai poate fara ele
Dar si ele vor la Petre
Ca stie cum sa le le
Sa le placa, sa le placa toate cele
Petre, petre petrecerea
Unde e petre, petre petrecerea
Unde e petre, petre, petrecere
Sunt si fete sexy
Fete rele, care ma vor na na
Ai ai ai iee
Ridica doua degete si striga cu mine
Refren(x2):
Ai ai ai iee
Avem fete la petrecere
Ai ai ai iee
Ridica doua degete si striga cu mine

Un comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates