Social Icons

vineri, 26 iulie 2013

11 minciuni nevinovate pe care le poţi folosi oricând


  1. Nu am nici cea mai vagă idee ce mai face fostul meu iubit meu! (Doar îl spionezi pe facebook, i-ai aflat noua parolă de la e-mailul personal, ştii care este tipa cu care se vede acum, cu ce se ocupă, unde merge cu ea în vacanţe, precum şi alte detalii... nesemnificative).
  2. Sigur că soluţia ta este mult mai bună, şefu’! (La ce ţi-ar folosi să spui adevărul când ştii că lucrezi cu un tip care este convins că are dreptate mereu şi care oricum nu dă doi bani pe ce propui tu?)
  3. Nu m-ai trezit din somn, eram trează de ore bune! (Şi ce dacă e doar 8 dimineaţa şi ai avut parte de o noapte albă? Prietena ta cea mai bună te-a sunat pentru că a părăsit-o iubitul şi avea nevoie de un umăr pe care să plângă)
  4. Cred că este grozav să ai patru pisici acasă! (Minus tonele de păr, mirosul urât şi tot dezastrul pe care micile pufoşenii pot să îl producă. De ce nu se limitează oamenii la un singur animal de casă?)
  5. Eşti cel mai grozav amant, iubitule! (De ce bărbaţii au nevoie permanent de confirmări?)
  6. Cum, mai există Vocea României? Nu am niciodată timp să mă uit la aşa ceva! (Doar că ai urmărit fiecare etapă cu sufletul la gură şi chiar ai pariat pe câştigători. Nu recunoşti asta, pentru că nu vrei să pari prea frivolă, nu din alte motive.)
  7. Îmi pare tare rău că nu am primit mailul tău, probabil că a intrat direct în spam. (Tu chiar nu înţelegi că nu interesează pe nimeni calea spre fericirea veşnică, reţete miraculoase pentru a trăi o mie de ani şi alte prostii de genul acesta?)
  8. Serios, nu m-am dat cu nimic, am doar puţină mascara pe gene! (Şi fondul de ten miraculos, pe care ai dat o avere, dar face toţi banii, un pic de blush, un luciu de buze discret şi o cremă de faţă mi-nu-na-tă.)
  9. Cred că a fost toxiinfecţie alimentară, de aceea m-am simţit îngrozitor a doua zi. (Evident că nu avea cum să ţi se facă rău de la faptul că ai amestecat o sticlă de vin cu mai multe pahare de tequila, la care ai adăugat şi nişte whisky: nu mult, doar 200 de mililitri.)
  10. Îmi place mult tunsoarea ta cea nouă! (Mai puţin bretonul de ciocănitoare, felul în care îţi flutură trei şuviţe rebele şi culoarea pe care ai ales-o de data aceasta)
  11. Eu nu am minţit în viaţa mea! (Doar atunci când am fost nevoită şi am făcut-o, de cele mai multe ori, spre binele celor din jurul meu. Deci, scopul scuză mijloacele!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates