Social Icons

duminică, 1 decembrie 2013

Aşa nu se mai poate, ceva trebuie schimbat!

        Prima zi din ultima lună a acestui an vine cu unele mici modificări atât în viaţa personală cât şi în această lume în care am intrat atât de emoţionată şi am rămas aici datorită frumuseţii ei. Pentru mine schimbarea înseamnă evoluţie şi sper eu că voi continua să evoluez până în ultima secundă din viaţa mea sau cel puţin să ajung la un nivel care să mă mulţumească pe mine personal, dar şi pe cei din jurul meu. Cel mai probabil de cele mai multe ori par genul de persoană greu de abordat şi cu care nu prea ai ce să discuţie, asta îmi spunea o veche prietenă acum ceva vreme...Într-adevăr sunt puţin cam singuratică şi uneori îmi este greu să fiu o persoană extrem de sociabilă. Însă sunt mereu atentă să nu etichetez oamenii din jurul meu pentru că viaţa m-a învăţat să nu judec o carte după copertă şi să încerc să descopăr câteva părţi din ea înainte să mă hotărăsc dacă să continui să-i dezleg misterul sau să o păstrez pentru altă ocazie.
        Înainte acceptam orice provare, dar în ultima vreme am devenit foarte atentă la ceea ce accept şi acesta este un aspect care se pare că mă trage în jos uneori. Prin 2010 când am intrat eu în blogosferă făceam ceea ce-mi trecea prin cap şi într-un mod ciudat oamenilor le plăcea asta, apoi am început să mă documentez tot mai mult în privinţa blogurilor şi să observ cum şi ce ar trebui să fac...aşa am ajuns să urmez o rutină plictisitoare şi care alungă cititorii de pe blog. Acum, însă nu mai vreau aceeaşi rutină care pare să nu se mai termine, ci din contră acum mi-aş dori să vă surprind cât mai mult. Şi totuşi nu sunt sigură că asta ar fi cel mai bun mod de a revenit în blogosferă sau poate că ar trebui să renunţ definitiv la blog. Eu sunt sigură doar de un singur lucru: Aşa nu se mai poate, ceva trebuie schimbat!
        Voi ce mă sfătuiţi dragii mei?

Un comentariu:

Unknown spunea...

Întotdeauna este bine o schimbare!Şi mă bucur că vrei să dovedeşti ceva!
Pupici,Scarlett

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates