Social Icons

sâmbătă, 8 martie 2014

Deodorant antiperspirant Gerovital H3

          Se ştie că prima impresie este cea mai importantă, iar atunci când natura nu te ajută şi încearcă să-ţi facă zile fripte ce mai poţi schimba? Era o zi de vară,undeva la ultimul etaj al facultăţii pe la ora 17 când era căldura mai mare în sală, din cauză că acoperişul era din tablă şi emana o căldură de nesuportat. Ar fi trebuit să ai sânge îngheţat ca să nu transpiri în asemenea condiţii şi nu prea conta ce deodorant ai folosit pentru că temperatura îţi vine de hac. Astfel am început să port câte un deodorant în geantă zi de zi şi se mai întreabă colegii mei ce am în geantă de este aşa de grea...oare ce nu am.
          Acum câteva zile am auzit de un nou deodorant antiperspirant Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan , poate vă mai amintiţi de articolul dedicat ei publicat acum ceva timp pe blog, m-am documentat şi m-am plimbat prin magazine în căutarea lor. Cei de la Farmec au pregătit patru sortimente:

  • Deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide;
  • Deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural;
  • Deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive;
  • Deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh.
          Astăzi am văzut şi reclama la televizor şi mi se pare foarte potrivită având în vedere vedeta care este imaginea acestui produs, Ramona Bădescu o femeie de nota 10. Ce părere aveţi de reclamă?

          Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates