Social Icons

marți, 11 martie 2014

Garsonieră studenţească

        Cu toţii ne dorim să facem ceva în viaţă şi totul începe pentru majoritatea din şcoli acolo unde ar trebui să ne fie dezvoltate abilităţile noastre ceva ce nu se prea întâmplăîn România, dar totuşi nu poţi ajunge prea departe dacă nu ai investit timp, bani şi pasiune în ceea ce vrei să faci. Din această cauză majoritatea elevilor decid să meargă la o facultate, iar studenţii sunt într-un anumit fel obligaţi să urmeze un master pentru că fără el nu eşti nimic. O dată cu plecarea la facultate încep şi responsabilităţile, mai mult pentru cei care pleacă de acasă într-un alt oraş decât pentru cei care rămân în oraşul lor, un nou mediu în care trăieşti cu persoane noi şi o nouă casă sau mai bine zis o nouă cameră în care să te refugiezi. Însă nu-ţi permiţi să faci totul aşa cum vrei pentru că majoritatea lucrurile sunt influenţate de facultate şi de persoanele cu care convieţuieşti. Mie mi-a fost greu să mă adaptez într-un oraş nou unde nu cunoşteam pe nimeni şi nimic, dar când ajungi în garsoniera ta şi totul pare pustiu fără mama care să te întrebe cum ţi-a fost ziua sau tata care să comenteze ceva, vecina care să vină la o poveste şi fără prietenii cu care ieşeai la o plimbare este greu, dar nu imposibil.
        Garsoniera aia amărâtă devine noul tău refugiu, locul în care te poţi relaxa fără să fi analizat de colegul sau de alţi indivizi care par mai interesaţi de acţiunile tale decât de cursuri, şi totuşi ea pare pustie pentru că pereţii sunt prea albi fără nici un tablou, nici o floare prin casă şi fără pic de personalitate...este greu să te întorci înapoi la ea cu dragă inimă şi bucuroasă să fii acasă. Aşa că trebuie să găsesc nişte soluţii pentru ai da puţină personalitate fără să deranjez proprietarul că i-am găurit pereţii sau că i-am stricat te miri ce. Mă poate ajuta cineva?.
        În căutarea unei soluţii potrivite am vizitat o mulţime de magazine atât reale, cât şi online şi tot nimic şi asta devenise o problemă. În timp ce mă uitam la imagini cu diferite decoraţiuni îmi imaginam ce mi-ar spune un doctor al casei şi în mintea mea l-am numit Doctor Deco..
Eu: Oare asta s-ar potrivi?.
Doctor Deco: Crezi că asta este ceea ce cauţi?.
Eu: Nu ştiu...că dacă aş ştii nu aş mai vobi cu tine..
Doctor Deco: Tind să cred că nu te prea reprezintă, trebuie să fie ceva care să te facă să te simţi acasă şi nu într-un pub..
Eu: Asta’i drept, dar ce mă reprezintă?.
Doctor Deco: În momentul în care o să-l vezi o să-ţi dai seama că este ceea ce îţi trebuie până atunci caută.
Eu: Te referi la mobilă, nu?.
Doctor Deco: Normal, tu la ce credeai?.
Eu: Şi cum ar trebui să arate?.
Doctor Deco: Oh, haide...nu pot să-ţi spun eu ce îţi doreşti trebuie să descoperi tu. Totuşi, ar trebui să te uiţi la nişte lucruri mai clasice. Poate nişte veoze?.
Eu: Veoză? Pe bune!.
Doctor Deco: Încercarea moarte n-are..
Eu: În fine. Hai că o fac şi pe asta..
        Intru pe un site şi caut secţiunea cu veoze nu o găsesc numită aşa, dar găsesc ceva asemănător: „Corpuri de iluminat” tentată dau click şi mă uit plictisită la imaginile cu veoze şi într-un final am găsit ceva perfect pe gustul meu care te duce cu mintea la apariţia curentului şi care s-ar potrivi perfect atât în garsoniera mea, cât şi în viitorul meu birou..
Doctor Deco: Ţi-am zis eu că o să găseşti. .
        Câteva zile mai târziu mă sună verişoara mea din Bucureşti şi mă anunţă că undeva pe Strada Blănari nr.12 a găsit ea un magazin cu decoraţiuni interioare şi că a văzut o figurină care ar fi perfectă pentru mine în opinia ei, dar ca să fie sigură că îmi place ceea ce a văzut îmi dă link şi surpriză acelaşi site de unde îmi comandasem lampa şi care pe deasupra se numea chiar Doctor Deco! Intru sceptică ştiind că gusturile noastre nu se prea potrivesc şi mă uit la faimoasele figurine, însă de data asta chiar a gândit ca mine. O figurină care întruchipează o tânără cu o siluetă de invidiat se întindea uşor trecându-şi mâinile prin păr plină cu graţie, ceva ce oricărei fashioniste iar plăcea şi chiar şi pe mine m-a dat gata. Aşa că logic îmi comand şi eu una.
        Acum garsoniera mea arată cât de cât pe gustul meu, are câteva tablouri agăţate în cuie înlocuindu-le pe cele ale proprietarei şi în plus pe noptiera mea se află o lampă foarte chic...Ce să mai spun de figurina din vitrină care priveşte cu graţie tablourile mele. Altă viaţa acum.
        Acest a articol a fost scris pentru Spring SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates