Social Icons

sâmbătă, 1 martie 2014

Primăvara aceasta începe cu SuperBlog...

           Niciodată nu mi-a plăcut frigul poate pentru că sunt o persoană rece la propriu şi la figurat, iar de ceva vreme pot spune că urăsc zăpada din cauza celor petrecute cândva. Toate aceste motive, dar şi dorinţa de a ieşi din vizuină afară m-au făcut să-mi doresc primăvara cu nerăbdare şi mai ales căldura aceea tipică acestei perioade. Şi uită-ne ajunşi în prima zi de primăvară cu un soare care ne bucură sufletele cu căldura lui.
            Astăzi totul pare să îmbrace o altă culoare şi să fie mai vesel, să aducă noi speranţe i noi vise de îndeplinit. Anul trecut în toamnă m-am înscris la Super Blog 2013 din motive personale nu am participat la toate probele şi în această primăvară îmi încerc din nou norocul la Spring SuperBlog 2014. Sper să ajung între finalişti.
           O primăvară frumoasă!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Mult succes!

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates