Social Icons

duminică, 27 aprilie 2014

Paparazzi şi vedete (54)

Află care sunt cele mai importante ştiri pe scurt.

George Clooney s-a logodit cu Amal Alamddin
George Clooney a cerut-o pe iubita lui, avocata Amal Alamuddin, după şase luni. Zvonurile despre logodirea celor doi au început când cei dau au fost la o cină cu Cindy Crawford şi Rande Gerber, şi Amal a fost văzută purtând un inel pe deget. George şi Amal au făst văzuţi pentru prima dată anul trecut în octombrie, iar povestea celor doi s-a conturat în ultimele luni, ba chiar au vizitat Casa Albă pentru nişte filmări şi au fost împreună într-o călătorie romantică în Africa. Amal este o avocată de succes care îl reprezintă pe fondatorul WikiLeaks, Julian Assange, în cazul extrădării acestuia din Suedia. Când perechea a început să se afişeze în public o sursă din apropierea lui Clooney a descris-o pe Amal „ca fiind la nivelul lui”. Aceasta nu este prima relaţie serioasă a actorului, el fiind căsători cu actriţa Talia Balsam între anii 1989-1993.

Olivia Wilde şi Jason Sudeikis au devenit părinţi!
Olivia şi Jason sunt un cuplu foarte drăguţ, şi au devenit şi mai drăguţi când am aflat că au să devină părinţi! Cei doi s-au logodit în timpul sărbătorilor din 2012, au anunţat sarcină în Octombrie 2013 şi i-au urat bun venit unui băieţel pe nume Otis în Aprilie. Cum burtica Oliviei a crescut, momentele pe care le petrecea împreună cu Jason au devenit şi mai drăguţe. Felicitări celor trei!
Lindsay Lohan a avut un avort
În episodul final al propriului documentar Lindsay Lohan s-a luptat cu lacrimile în timp ce a făcut o revelaţie: „Nimeni nu ştie asta – am avut un avort în acele două săptămâni pe care mi le-am dorit libere. E o lungă poveste, dar acesta e motivul pentru care nu am venit la show, nu mă puteam mişca. Eram bolnavă. Mental te afectează mult. Chiar dacă nu e intenţia mea să pierd tot pentru ce am muncit, e ceea ce dependenţa îmi face. E o boală înfricoşătoare. Sunt droguri pe care oamenii spun că le-am utilizat, chiar dacă eu nu m-am atins de ele niciodată. ” Aceasta a fost prima dată când Lindsay a vorbit despre avortul suferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates