Social Icons

marți, 22 iulie 2014

What's next?

      Privesc în jur neputincioasă şi continui să sper că lucrurile vor decurge aşa cum mi-am dorit mereu, dar sunt conştientă că nu voi fi mereu capabilă să stăpânesc lucrurile. Pot să-mi stăpânesc reacţiile la anumite lucruri şi să-mi controlez acţiunile, dar nu pot să intru în mintea celor din jur ca să ştiu care va fi următoarea lor decizie care mă va afecta. Într-adevăr reuşesc să prevăd anumite reacţii la anumite persoane, dar cum pot să cunosc la fel de bine toate acele fiinţe care mă înconjoară. Nu pot şi asta mă face să mă simt neputincioasă de atâtea ori pentru că puterea înseamnă controlul desăfârşit, cel puţin pentru mine.
      Cum am cam pierdut controlul blogului şi a fost lăsat în cădere liberă pentru o perioadă lungă de timp. Vine întrebarea „What’s next?” La care aş vrea să ştiu să răspund, dar din păcate încă nu am găsit un răspuns potrivit. Singurul lucru pe care îl pot declara convinsă este că voi reîncepe promovarea poveştilor pentru că la urma urmelor de acolo am plecat şi acesta a fost începutul blogului.
      Fiind spuse toate aceste lucruri vă reamintesc toate datele de care am nevoie pentru a vă promova poveştile:
      * Pentru ficuri:
- Nume/Nick
- Titlul ficului/poveştii;
- Rezumatul ficului/poveştii;
- Link-ul ficului/poveştii.
      * Pentru one-shooturi:
- Nume/Nick;
- Titlul one-shootului;
      * Pentru continuări:
- Titlul ficului;
- Link-ul ficului;
- Numărul capitolului;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates