Social Icons

duminică, 3 august 2014

Elena Gheorghe apare pe coperta revistei Unica din luna August

       Elena Gheorghe a fost aleasă să apară pe coperta revistei Unica din luna August în cinstea aniversării a 10 de relaţie cu Cornel Ene şi 10 ani de colaborare profesională cu Laurenţiu Duţă.
       Artista şi-a cunoscut soţul pe când făcea parte din formaţia Mandinga, se pare că ea a fost cea care a făcut primul pas: „Am avut norocul să-l cunosc pe Cornel încă din adolescenţă. Când l-am întâlnit, eram o tipă foarte rebelă, puţin libertină. Atât de rebelă încât eu am făcut primul pas!”. Pe lângă numeroasele concerte pe care le are şi alte proiecte, Elena este ocupată cu amenajarea noii locuinţe pe care o decorează împreună cu soţul ei.
       Elena spune despre succesul ei: „Sunt ambiţioasă, mă lupt pentru locul întâi şi-mi plac să muncesc, aşa sunt construită.”
       Despre succesul profesional: „Un producător muzical asta trebuie să facă, să scoată tot ce e mai bun dintr-un artist – de la detalii tehnice la versuri, nuanţe; Laurenţiu a reuşit să mă pună în valoare, am scos melodii foarte bune împreună, drept dovadă că în fiecare an avem o piesă în top.”
       Mai multe poze găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates