Social Icons

luni, 29 septembrie 2014

Cum să le dai o formă unghiilor scurte

           Tutoriale despre frumusețe găsești o mulțime pe Youtube, o simplă căutare pentru „makeup tutorial” sau „hair tutorial” și primești peste 5 milioane de clipuri. În această săptămână un tutorial mi-a atras atenția, unul dintre lucrurile simple din rutina noastră beauty care ne cauzează probleme și anume: cum să le dai o formă unghiilor.
           Mai mereu am avut grijă ca unghiile mele să arate destul de bine, chiar și cu mâna mea stângace uneori, și nu arată la fel de bine ca cele făcute la salonul de manichiură.
           Din fericire, am găsit un tutorial care explică tehnica de pilire și îți demonstrează cum trebuie să-ți modelezi unghiile.
           Urmărește clipul de mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates